לימודי גרפיקה ממוחשבת - 5 המקומות המובילים בארץ ללימודי גרפיקה ממחושבת

אחד מתחומי הלימוד הכי פופולאריים כיום, ללא צל של ספק, הוא תחום של גרפיקה ממוחשבת. זהו תחום שזוכה לפופולאריות רבה, בין היתר בזכות העובדה שהוא התקדם מאוד עם הזמן, בגלל העובדה שכיום אפשר למצוא מחשבים ותוכנות ייחודיות שמאפשרות לבצע עבודות, עיצובים ומוצרים ייחודים, בצורה פשוטה ומהירה. מעבר לכך, הרי שאנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות אשר בהם ניתן להירשם וללמוד את התחום בצורה סדירה ולהתקדם בו.

לימודי גרפיקה ממוחשבת מציעים אפשרות להכיר לעומק, את כל הטכניקות והשיטות לעיצוב, לכל צורך מקצועי שהוא, כמו כן, הם פותחים דלת להיכרות עם כלים ותוכנות שעוסקות בתחום, וכן הם מאפשרים לסטודנטים ולסטודנטיות שנרשמים לתחום לימוד זה, להשתלב בעולם המקצועי בצורות שונות, בין אם זה דרך עיצוב גרפי, סרטים, פרסומות ועוד.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון של מקומות בהם ניתן למצוא לימודי גרפיקה ברמה גבוהה. העניין הוא, שעלינו לדעת להבחין בין המקומות השונים, עלינו להכיר את ההבדלים שבין תוכניות הלימוד, ההבדלים בין מאפייני הקורסים השונים שנלמדים באותם מקומות וכן, אנחנו צריכים לדעת מה בדיוק אפשר לעשות עם תעודה מטעם אותו מקום. למשל, באם באמצעות לימודי עיצוב גרפי במקום ספציפי, אנחנו נוכל בסופו של דבר, להתקבל לעבודה בתחום בחברות מובילות, האם נוכל להמשיך לתארים מתקדמים, לפתוח משרד שלנו ועוד.

לפני שנציג את חמשת המוסדות המובילים בישראל, צריך להדגיש עוד, יש מקומות בהם נוכל ליהנות מלימודי גרפיקה, לא בהכרח כמקצוע לחיים אלא בתור קורס העשרה או בתור כלי שישרת אותנו באופן מקצועי בצורה חלקית. למשל, אם אנחנו עוסקים בתחום של שיווק ופרסום באינטרנט, הרי קורס כזה יכול לעזור לנו לבצע פעולות מסוימות בעצמנו. אך זה לא יספיק בשביל לרכוש מקצוע ולעסוק בו באופן מלא.

5 המוסדות המובילים בישראל

שנקר – כל מה שקשור לעולם העיצוב בכלל ובפרט עיצוב גרפי, אין ספק שבית שנקר הוא המקום הטוב ביותר ללמוד אותו. מדובר במוסד ותיק, שמציע את טובי המרצים בתוכנית לימודים מפורטת, עדכנית, אשר מספקת את כל הכלים בשביל להצליח בתחום.

תפנית – בית ספר שמתעסקת במקצועות העיצוב והגרפיקה בכלל, ובפרט בכל מה שקשור לעיצוב גרפי ותקשורת חזותית. כאן אפשר ליהנות מלימודי עיצוב גרפי עם הכלים המתקדמים ביותר שקיימים היום בשוק.

מכללת ניו מדיה – מכללה שמתעסקת בכל הנושאים שקשורים לעולם האינטרנט והמדיה החדשה. בין היתר, היא גם מציעה קורסים שקשורים לעולם של עיצוב גרפי

המכון הטכנולוגי חולון  (HIT) – המכון מציע קורסים בתחום של עיצוב גרפי ברמה הכי גבוהה שיש. אפשר לצאת מכאן עם תעודה וכן להמשיך ללימודים מתקדמים יותר בתחום.

ג'ון ברייס – מי שרוצה ללמוד גרפיקה ממוחשבת לעיצוב אתרי אינטרנט, עמודי פייסבוק, דפי נחיתה וכלים אינטרנטיים אחרים, זה המקום בשבילו.