לימודי עיצוב גרפי - ללמוד להעביר את המסר

יש לכם כישרון אמנותי וראייה מרחבית וכעת אתם מעוניינים להעביר את המסר שלכם באמצעות עיצוב גרפי ולהשפיע על קהלים שונים לרכוש מוצרים ושירותים? לימודי עיצוב גרפי ישמשו אתכם לממש את הפוטנציאל שלכם. המומחים שלנו אספו את כל הנתונים החשובים ביותר אודות לימודים אלו.

לימודי עיצוב גרפי - לא סתם לימודי תעודה

עיצוב גרפי הוא אחד מהתחומים המרתקים ביותר והוא מצליח לגעת בכמעט כל דבר בחיינו, אם בפרסום עטיפות מוצרים, אם בסלוגנים, לוגואים והרשימה עוד ארוכה. הסיבה לכך שתחום זה שובה רבים ברשתו היא שמדובר במקצוע שבו הגרפיקאי יכול להעביר מסר מסוים.

לימודי עיצוב  גרפי הם ענף אחד בתחום לימודי התקשורת החזותית ואנשים רבים בעלי יכולות אמנותיות אשר כוללות כשרון ציור, פיסול, ראייה מרחבית ועוד רואים במקצוע המעצב הגרפי כמימוש הפוטנציאל שלהם בצורה מעניינת ומאתגרת אשר יכולה גם לפרנס אותם בכבוד. לסיכום, לימודי עיצוב גרפי הם "לא סתם לימודי תעודה" אלא מימוש עצמי.

לימודי עיצוב גרפי - היכן לומדים

אם בעבר, לימודי עיצוב גרפי היו לימודי תעודה או לימודי במתכונת של קורס קצר, כיום יש שלל מסלולי לימוד וכל אחד יכול לבחור האם הוא מעוניין במסלול תלת שנתי לתואר ראשון במכללה או באוניברסיטה, מסלול שנתי במסגרת לימודי תעודה או קורס הנמשך מספר חודשים עד שנה ומעניק את בסיס הידע החשוב של תחום העיצוב הגרפי או קורס אשר מתמקד בהיבט ספציפי של עיצוב גרפי ומאפשר לגרפיקאים לחדד את הידע שלהם בתחום נוסף. חלק מהמכללות ובתי הספר המוכרים ביותר בארץ בכל הקשור אל לימודי גרפיקה וכן קורסים ממוקדים שונים, כמו למשל קורס אילוסטרייטור, קורס פוטושופ ועוד.

מכללת ויצ"ו בחיפה

מציעה מסלול לימודים עם אפשרות לתואר ראשון וכן תעודת הוראה בתחום העיצוב הגרפי. כאן מדובר על לימודים של 4 שנים שבסיומם המכללה מעניקה לתלמיד תואר ראשון אשר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

תנאי הקבלה למסלול זה כוללים ממוצע מסוים של ציון תעודת בגרות או ציון פסיכומטרי, מבחני מיון שונים, ראיון, בחינת תיק עבודות של המתעניין וועדת קבלה אשר תכריע לבסוף באם המתעניין אכן מתאים למסלול זה. שכר הלימוד משתנה ויכול לנוע מעלות של שכר לימוד אוניברסיטאי (כ- 10,000 ₪) ועד סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים.  ברוב המקרים המכללה מציעה למתעניינים מסלול המתמקד בהיבט ספציפי של תחום התקשורת החזותית, אם מדובר במסלולי אנימציה, מסלולי איור או מסלולי עיצוב גרפי למדיה מסוימת.

תפנית

בית הספר לאמנויות התקשורת והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס תלת שנתי מקיף של עיצוב גרפי במתכונת לימוד ערב או בוקר. במסגרת הלימודים הסטודנטים ילמדו קורס פוטושופ, פלאש ומגוון תוכנות גרפיות נוספות אשר חיוניות לעבודה של המעצב הגרפי. סך שעות הלימוד הם 760 שעות ובנוסף, בית הספר מחייב את תלמידיו ב- 210 שעות תרגול.

לימודי עיצוב גרפי - קורסים שונים

גרפיקאים אשר מעוניינים להרחיב את הידע שלהם או ללמוד כיצד להשתמש בתוכנות עיצוב שונות יכולים להירשם אל קורסים שונים של עיצוב גרפי, כמו למשל קורס מאיה, קורס פלאש ועוד אשר יאפשרו להם לעצב לוגואים, כרטיסי ביקור, עטיפות של דיסקים ואפשרויות נוספות בצורה יעילה וקלה.

בנוסף, אנשים אשר מעוניינים להתחיל את צעדיהם הראשונים בתחום הגרפי אך אינם יכולים להתחיל בלימודים אינטנסיביים יכולים להירשם אל קורסים שונים של לימודי גרפיקה, אשר יעניקו להם את הבסיס לתחום ויאפשרו להם להתחיל ולעסוק בתחום בצורה הדרגתית.

טווח המחירים של קורסים שונים הם בין 1500-3500 ₪ וזאת בהתאם לתחום, היקף התכנים והשעות הכוללות של הקורס. בין המוסדות אשר מציעים מגוון קורסים וכן מסלולי לימוד גרפי ניתן למצוא את מכללת סלע, מכללת ביטוי, נשיא טכנולוגיות, האקר יו, הקריה האקדמאית קריית אונו, מכון קווים, מכללת תלתן ועוד.

אנו נשמח לעזור לכם לבחור את הקורס או את מסלול הלימודים המתאים לכם. השאירו את הפרטים שלכם וטובי המומחים בתחום לימודי עיצוב גרפי יחזרו אליכם בהקדם, ללא שום התחייבות.

אנחנו כאן בשביל להקל עליכם את תהליך מציאת החברה. כאשר אתם משאירים את הפרטים שלכם, נציגינו שולחים את הפרטים שלכם לשלושה בתי-ספר באזורכם. עסקים אלו נבחרו בקפידה להיות ספקי השירות שלנו באזורים המבוקשים.

  • חוסכים לכם זמן ומסננים עבורכם את העסקים המתאימים ביותר.
  • אין צורך לטלפן לעסקים, הם כבר יתקשרו איתכם קשר בזמן שנוח לכם.
  • חוסכים לכם כאבי ראש על ידי הפנייה לחברות מקצועיות והוגנות בלבד!
  • דואגים להיות בקשר מתמיד עם בעלי העסקים לוודא, שהם ממשיכים לספק את השירות הטוב ביותר.
  • השירות בחינם  ללא כל התחייבות!
  • פרטיכם שמורים במערכת ולא יעשה בהם שימוש נוסף מלבד פנייה לעסקים העובדים איתנו.