קורס פוטושופ - קורס חובה לכל מעצב וגרפיקאי

כל אדם אשר מעוניין להשתלב בתחום הגרפיקה חייב להכיר ולדעת איך לעבוד עם תוכנת הפוטושופ. מעוניינים ב"כניסה חלקה" למקום העבודה הבא? הגיע הזמן להירשם אל קורס פוטושופ.

קמצוץ על תוכנת הפוטושופ

אחת מתוכנות הגרפיקה המוכרות והפופולאריות ביותר בעולם. הגרסה הראשונה של התוכנה יצאה לשוק בשנת 1987 ובאפריל 2012 הייתה השקה של הגרסה ה- 13 של התוכנה. התוכנה נמכרת בשני חלקים. החלק הראשון מורכב מתוכנת הפוטושופ הבסיסית ורוב הקורסים של תוכנה זו נקראים 'קורס פוטושופ למתחילים' ותוכנת פוטושופ מורחבת אשר נלמדת בקורסים למתקדמים. כיום התוכנה זכתה לתואר "התוכנה החזקה ביותר בשוק התוכנות הגרפיות" והיא מוגדרת כחובה ברוב המקומות העוסקים בתחום הגרפיקה, העיצוב והצילום.

איפה ניתן ללמוד קורס פוטושופ?

  • מכללת קווים– בית הספר למקצועות העיצוב מציע לכם קורס מקיף בתוכנת הפוטושופ. הקורס כולל 12 מפגשים בתדירות של פעם בשבוע. ניתן ללמוד אותו בסניפי המכללה בתל אביב, כפר סבא, ראשון לציון, חיפה או באר שבע. בסיום הקורס המכללה תעניק לתלמידים אשר עמדו בכל חובות ההגשה תעודת גמר של המכללה. המכללה מציעה גם קורסים בתחום לימודי עיצוב גרפי
  • מנטור– מכללת מנטור מציעה לכם קורס של 80 שעות אקדמאיות במסלול בוקר או ערב. כל מפגש אורך 3.5 שעות. כל אדם אשר נרשם אל קורס פוטושופ במכללה זו מקבל ספר פוטושופ ללא עלות. ניתן ללמוד בסניפי המכללה בחיפה או בתל אביב.

בנוסף, ניתן ללמוד תוכנה זו ברמת מתחילים ומתקדמים במסגרת לימודי עיצוב גרפי במכללות שונות, כמו למשל האקר יו, סלע, תילתן וכן ניתן להירשם אל קורס פוטושופ אונליין של מכללות שונות.

מה לומדים

חשוב לדעת כי יש קורסי פוטושופ המיועדים לקהלים ספציפיים, כמו למשל קורס פוטושופ לצלמים, קורס פוטושופ למעצבים, קורס לחובבניים, קורס לאנשים אשר מעוניינים להשתלב בעולם הפרסום ועוד. בכל קורס ילמדו הפונקציות השימושיות ביותר לתחום בו עוסק או מעוניין לעסוק אותו אדם אשר נרשם לקורס.

בקורס הסטודנטים ילמדו כיצד להשתמש בתוכנת הפוטושופ ליצירה של תמונה המיועדת לאתרי אינטרנט, דפוס, אנימציה ועוד. התכנים יכללו רקע על התוכנה, מושגי יסוד, הכרת הכלים השונים של התוכנה, תיקונים ועריכות, שימוש בליירים (שכבות), פילטרים, שכבות המיועדות לעריכה, הוספת מיני אפקטים על טקסט, בניית טקסט ועריכתו, טכניקות עבודה שונות ועוד.

תנאי קבלה לקורס

  • ידע בשפה האנגלית
  • ידע ביישומים בסיסיים במחשב
  • ראיון אישי
  • אם אתם מעוניינים להירשם לקורסים מתקדמים תצטרכו להציג תיק עבודות או לעבור מבחן קבלה.

מה עושים עם זה אחר כך?

אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום הגרפיקה, העיצוב, האופנה או הצילום חשוב לדעת כי כיום כל מקום עבודה דורש מהמועמדים להוכיח כי הם יודעים לעבוד עם תוכנת פוטושופ. רוב מקומות העבודה אף דורשים ידיעת תוכנת הפוטושופ המורחבת. אם בעבר, רוב האנשים למדו פוטושופ במסגרות של מסלולי לימוד עיצוב גרפי, כיום ניתן להירשם בצורה עצמאית אל קורס זה, דבר אשר יפתח לכם דלתות רבות למקומות עבודה ויאפשר לכם להתקדם במקום העבודה במקביל ללימודיכם וכן לעבוד כפרילנסרים המספקים שירותים לכל דורש.

הדרישה למומחים בתחום הפוטושופ עולה מדי שנה ולכן קרוב לוודאי שאם תבחרו להירשם אל קורס זה ובנוסף אל קורס אילוסטרייטור, מובטחת לכם עבודה לאורך שנים. בנוסף, מומלץ לעבות את הידע שלכם בתוכנות ולהירשם אל קורס אילוסטרייטור וקורסים שונים בתחום העיצוב הגרפי.

קורס פוטושופ- כמה הוא יעלה לי?

  • קורס פוטושופ אונליין- בסביבות 3400 ₪.
  • קורס פוטושופ במכללה- 5000-6000 ₪.

מעוניינים להשתלב בתחום הגרפיקה, הצילום והעיצוב? השאירו את הפרטים שלכם ונציגי בתי הספר המובילים בארץ ייצרו איתכם קשר על מנת להעניק לכם את כל הפרטים הדרושים על קורס פוטושופ באזור מגוריכם. השירות ניתן ללא כל עלות או התחייבות

אנחנו כאן בשביל להקל עליכם את תהליך מציאת החברה. כאשר אתם משאירים את הפרטים שלכם, נציגינו שולחים את הפרטים שלכם לשלושה בתי-ספר באזורכם. עסקים אלו נבחרו בקפידה להיות ספקי השירות שלנו באזורים המבוקשים.

  • חוסכים לכם זמן ומסננים עבורכם את העסקים המתאימים ביותר.
  • אין צורך לטלפן לעסקים, הם כבר יתקשרו איתכם קשר בזמן שנוח לכם.
  • חוסכים לכם כאבי ראש על ידי הפנייה לחברות מקצועיות והוגנות בלבד!
  • דואגים להיות בקשר מתמיד עם בעלי העסקים לוודא, שהם ממשיכים לספק את השירות הטוב ביותר.
  • השירות בחינם  ללא כל התחייבות!
  • פרטיכם שמורים במערכת ולא יעשה בהם שימוש נוסף מלבד פנייה לעסקים העובדים איתנו.